早上一進公司,
又收到老巫婆的E-mail,
把整天好心情都搞壞了.
掯~
老巫婆一直處心積慮要找個新人進來取代我,
在這新人5/23報到前就不斷的下馬威"指示"我必需先將一切準備好來歡迎她的加入~
掯咧,
我跟到這間鬼公司時還都沒人鳥我咧,
為什麼命運差這麼多~
我已沒啥空間可以放公事上的文件等等的東西了,
老巫婆還要我挪出櫃子給新人...
掯,
老巫婆可是自己有間辦公室的ㄟ~
我只能窩在一個小小partition內耶~
卻還要變出額外空間...
我真苦命ㄚ~

以下就是她E-mail的內容. 讓我幹到不行...

Please check which items you haven't managed yet.  And we will go through them at 10am during the weekly review.
(請檢查一下有那些項目你還未做到. 我們會在早上10點每週檢討時間來討論.)

Work Station
(工作台)

empty as much as possible the cabinet left hand upper on wall
(牆上左邊的櫃子盡可能清空)
empty the desk and bookselve (move the paper supply to the surface of back cabinet, if necessary)
(桌子及書架清空 (需要的話將印表機紙, 信紙及信封等等放在後面移到後面窗台櫃子)
empty the drawers
(清空抽屜)
empty right hand side back cabinet
(清空右後方櫃子)
PLS remove your personal belongs from public area back to your cubicle/work station
(請將你個人物品放回你的工作台)

Equipment
(設備)

request of a new PC
(申請一台新電腦)
request of a new lamp
(申請一台新抬燈)
request of business card on the on board day (same for Jason King)
(在新人報到日前申請好她的名片)

Stationery
(文具)

few spare empty file holders
(一些空的檔案夾)
some useful stationery and pens
(一些有用文具及筆)

Target completion date: May 20, 2005
(目標完成日: 2005.05.20)

Come to me in any point during your preparation when need to discuss.  Thanks.
(如果在你準備過程中有問題, 請來找我. 謝謝!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Thinktofly 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()